2015
Fantastisk 8,2
baseret på 1193 anmeldelser

Seneste kundeanmeldelser

Sortér efter rejsetype
Fantastisk



baseret på 1193 anmeldelser
  • Hotellets stand/rengøring 8,4
  • Faciliteter 7,7
  • Beliggenhed 8,3
  • Værelsets komfort/standard 8,3
  • Personalet 8,4
  • Værdi for pengene 8,1
  • Mad/spisning 7,9
Sortér efter
Bekræftede anmeldelser

Anbalagan fra Malaysia
Par
Budget
Boede 2 nætter i august 2016
Happy to stay
1)very clean room with large bed 2)from hotel to t-nagar / ponds bazaar only 50rupees via auto 3)easy to get auto 4)potty's boutique is just walking distance 5)ags cinema/ theatre walking distance Happy n comfortable to stay !!
Anmeldt 04 september 2016

Vijay fra Indien
Par
Premier med morgenmad
Boede 3 nætter i august 2016
Service top class.
Customer service top class. Keep it up.
Anmeldt 30 august 2016

Chew fra Malaysia
Forretningsrejsende
Superior med morgenmad
Boede 3 nætter i juli 2016
Strategy location
helpful and friendly staff
Anmeldt 16 august 2016

HACHUTHEN fra Singapore
Par
Premier med morgenmad
Boede 5 nætter i august 2016
Enjoyable stay
Three of us shared the premier room. We had a comfortable stay but wish the air con could a little more coldrer.
Anmeldt 11 august 2016

Mano fra Indien
Familie med små børn
Superior med morgenmad
Boede 2 nætter i august 2016
Not good as before
Stayed 2 yrs before Hotel worn off Needs refurbishment Can give 2-3 stars max
Anmeldt 11 august 2016

Anusya fra Malaysia
Forretningsrejsende
Superior med morgenmad
Boede 3 nætter i august 2016
The place is simply superb with good environment,food is awesome I love it..
Overall the facilities and services are too good ..for me there's nothing to complain regarding anything..will choose this hotel for my future stay as well😊
Anmeldt 11 august 2016

Jayasingham fra Australien
Rejsende alene
Superior med morgenmad
Boede 3 nætter i juli 2016
Ok hotel
Surprised that this is a 5star hotel! Bath rooms needing renovations. Smelly carpets. Reception staff- not particularly welcoming, need to teach them how to smile!!! Staff in the restaurant very good. Good food in the Japanese restaurant! Tariff was good- Value for money!
Anmeldt 10 august 2016

Mano fra Indien
Familie med små børn
Superior med morgenmad
Boede 1 nat i august 2016
Okishh hotel
This is our second stay Things are not good as with the first stay Rooms & toilets are getting old and not maintained well
Anmeldt 09 august 2016

Kalaimani fra Malaysia
Par
Superior med morgenmad
Boede 3 nætter i august 2016
Best service
Good servicecn pr
Anmeldt 09 august 2016

Kamini fra Singapore
Par
Superior med morgenmad
Boede 3 nætter i juli 2016
Condition of hotel is getting pretty bad
Good service from staffs and convenient location. But i think condition of the hotel rooms is getting worse, pretty run down and has to be improved.
Anmeldt 27 juli 2016


1

Vælg din bonusordning

Klik på PointsMax øverst på siden og du vil se mange populære flyselskaber og bonusordninger, som du kan vælge imellem.

2

Vælg et værelse med bonuspoint

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Tjen op til 4900 point

Alle berettigede værelser vil vise de point, du vil optjene med en reservation.

3

Log ind and optjen bonuspoint!

  • Programmedlemskabs-ID
  • Jeg skal ikke selv bo på dette hotel. Jeg laver reservationen for en anden person.

Udfyld dit medlems-ID fra bonusordningen i løbet af reserveringen. Efter udtjekning vil du optjene de point, der er vist. Så nemt er det!

Start her og vælg din foretrukne ordning: