2015
Fantastisk 8,2
baseret på 1193 anmeldelser

Seneste kundeanmeldelser

Sortér efter rejsetype
Fantastisk



baseret på 1193 anmeldelser
  • Hotellets stand/rengøring 8,4
  • Faciliteter 7,7
  • Beliggenhed 8,3
  • Værelsets komfort/standard 8,3
  • Service 8,4
  • Værdi for pengene 8,1
  • Mad/spisning 7,9
Sortér efter

Vijay fra Indien
Par
Premier med morgenmad
Boede 3 nætter i august 2016
Service top class.
Customer service top class. Keep it up.
Anmeldt 30 august 2016
Synes du denne anmeldelse er hjælpsom?

Chew fra Malaysia
Forretningsrejsende
Superior med morgenmad
Boede 3 nætter i juli 2016
Strategy location
helpful and friendly staff
Anmeldt 16 august 2016
Synes du denne anmeldelse er hjælpsom?

HACHUTHEN fra Singapore
Par
Premier med morgenmad
Boede 5 nætter i august 2016
Enjoyable stay
Three of us shared the premier room. We had a comfortable stay but wish the air con could a little more coldrer.
Anmeldt 11 august 2016
Synes du denne anmeldelse er hjælpsom?

Mano fra Indien
Familie med små børn
Superior med morgenmad
Boede 2 nætter i august 2016
Not good as before
Stayed 2 yrs before Hotel worn off Needs refurbishment Can give 2-3 stars max
Anmeldt 11 august 2016
Synes du denne anmeldelse er hjælpsom?

Anusya fra Malaysia
Forretningsrejsende
Superior med morgenmad
Boede 3 nætter i august 2016
The place is simply superb with good environment,food is awesome I love it..
Overall the facilities and services are too good ..for me there's nothing to complain regarding anything..will choose this hotel for my future stay as well😊
Anmeldt 11 august 2016
Synes du denne anmeldelse er hjælpsom?

Jayasingham fra Australien
Rejsende alene
Superior med morgenmad
Boede 3 nætter i juli 2016
Ok hotel
Surprised that this is a 5star hotel! Bath rooms needing renovations. Smelly carpets. Reception staff- not particularly welcoming, need to teach them how to smile!!! Staff in the restaurant very good. Good food in the Japanese restaurant! Tariff was good- Value for money!
Anmeldt 10 august 2016
Synes du denne anmeldelse er hjælpsom?

Mano fra Indien
Familie med små børn
Superior med morgenmad
Boede 1 nat i august 2016
Okishh hotel
This is our second stay Things are not good as with the first stay Rooms & toilets are getting old and not maintained well
Anmeldt 09 august 2016
Synes du denne anmeldelse er hjælpsom?

Kalaimani fra Malaysia
Par
Superior med morgenmad
Boede 3 nætter i august 2016
Best service
Good servicecn pr
Anmeldt 09 august 2016
Synes du denne anmeldelse er hjælpsom?

Kamini fra Singapore
Par
Superior med morgenmad
Boede 3 nætter i juli 2016
Condition of hotel is getting pretty bad
Good service from staffs and convenient location. But i think condition of the hotel rooms is getting worse, pretty run down and has to be improved.
Anmeldt 27 juli 2016
Synes du denne anmeldelse er hjælpsom?

sasikala fra Singapore
Par
Superior med morgenmad
Boede 6 nætter i juli 2016
Value for money
Value for money..nearer to pothy's boutique jus about 5 to 10mins walk..hotel only provides transport to n fro to airport..On & off missing a few items from the toilet,1 rope,1 towel,1 toothbrush but replenished upon a call to the reception..All the staffs are friendly and helpful..I would come back to this hotel if I were to come back to chennai again..
Anmeldt 25 juli 2016
Synes du denne anmeldelse er hjælpsom?


1

Vælg din bonusordning

Klik på PointsMax øverst på siden og du vil se mange populære flyselskaber og bonusordninger, som du kan vælge imellem.

2

Vælg et værelse med bonuspoint

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Tjen op til 4900 point

Alle berettigede værelser vil vise de point, du vil optjene med en reservation.

3

Log ind and optjen bonuspoint!

  • Programmedlemskabs-ID
  • De reserverede værelser er ikke til mig; jeg reserverer for en anden.

Udfyld dit medlems-ID fra bonusordningen i løbet af reserveringen. Efter udtjekning vil du optjene de point, der er vist. Så nemt er det!

Start her og vælg din foretrukne ordning: